Skip to content

Ενημέρωση για τις Σχολές

Μέσω μιας σειράς ενημερωτικών συναντήσεων, με τη χρήση παρουσιάσεων και οπτικοακουστικού  υλικού, μαθητές και γονείς αποκτούν ολοκληρωμένη πληροφόρηση για:

  • Το εκπαιδευτικό σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η ενημέρωση αφορά στις Κατευθύνσεις Σπουδών, στα Ε.Π.Ε (Επιστημονικά Πεδία Εξειδίκευσης) που υπάρχουν, και στο είδος των σχολών που περιλαμβάνει το κάθε ένα Επιστημονικό Πεδίο. Επίσης, παρέχονται πληροφορίες για τον τρόπο υπολογισμού των μορίων και για τις βαθμολογικές απαιτήσεις κάθε τμήματος.
  • Το περιεχόμενο σπουδών του κάθε τμήματος και τις επαγγελματικές διεξόδους που προσφέρει το καθένα. Γίνεται σύνδεση των σχολών με τα επαγγέλματα, παρέχεται πληροφοριακό υλικό, προσαρμοσμένο στις ανάγκες του εφήβου, και δίνονται πηγές διερεύνησης για μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Στόχος της υπηρεσίας

Ξεκαθαρίζοντας το τοπίο των προσφερόμενων επαγγελματικών επιλογών, ο συμβουλευόμενος εχει καταφέρει:

  • Να θέσει ξεκάθαρο στόχο σχολής, ο οποίος θα αποτέλεσει και το κίνητρο προς τις εξετάσεις του.
  • Να ιεραρχήσει τις επιλογές του ανάλογα με τις επιθυμίες του, καλλιεργώντας τις δεξιότητες αναζήτησης και αξιολόγησης των πληροφοριών.
  • Να προετοιμάσει εναλλακτικές επιλογές σχολών, είτε εναλλακτικές διαδρομές επίτευξης στόχου. Τα παραπάνω στοιχεία συντελούν στη μείωση του άγχους των εξετάσεων.

* Σε περιπτώσεις εφήβων που κρίνεται σκόπιμο παρέχεται η δυνατότητα χορήγησης Ερωτηματολογίων Επαγγελματικού Προσανατολισμού  προκειμένου να προσδιοριστούν οι Σχολές και τα Τμήματα που ανταποκρίνονται καλύτερα στο προφίλ του.

Ενδεικτικός Αριθμός Συνεδριών
1
1η Συνάντηση - Γνωριμίας

Συζήτηση της συμβούλου με τον συμβουλευόμενο και τη λήψη του ιστορικού του.

2
2η Συνάντηση

Ενημέρωση για τα χαρακτηριστικά των τμημάτων ενός επιστημονικού πεδίου και πληροφορίες αναφορικά με τις επαγγελματικές προοπτικές που προσφέρουν.

Παροχή χρήσιμων πηγών διαδικτυακής έρευνας και οδηγίες περαιτέρω ενεργειών του συμβουλευόμενου.

3
3η Συνάντηση

Σύνοψη και συζήτηση των δεδομένων ώστε να ληφθεί η κατάλληλη για τον συμβουλευόμενο απόφαση.

Για περιπτώσεις μαθητών που κρίνεται σκόπιμο, η συμβουλευτική διαδικασία μπορεί να συνεχιστεί είτε με επόμενη συνεδρία ή με επιπρόσθετη υπηρεσία.

Back To Top